ALLEGRO /19.06

Hello my beautiful friends <3

Własnie wystawiłam niektóre rzeczy z mojej szafy , były to moje ulubieńce ale albo wyrosłam albo okazały sie byc za duże , moze wam cos przypadnie do gustu. Ceny uważam ze sa bardzo tanie szczególnie conversy które sa nowe :) Serdecznie zapraszam 
Ps .Juz w czwartek ide na sesje wiec nie długo spodziewajcie sie posta ze stylizacja 

ALLEGRO : [KLIK]


Converse , nowe r. 40 , 160 zł






converse , używany r.37,5 , od 80 zł







 koszula w kropki niebieska , zara ,używany , od 20 zł ,30 zł







Zapraszam ! :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za miły komentarz.
    Pierwsze conversy za duże drugie za małe. A koszulkę już mama trochę szkoda bo drugie trampki są prześliczne. Zapraszam również do odwiedzania mojego bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się spódniczka
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    whatafashionablemess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the shoes yeah follow for follow on GFC and bloglovin, done, your turn !




    xx




    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    OdpowiedzUsuń