02.07

 Natalie Walker - Waking dreams








































// dress: Pull&bear / sunnies : H&M//

Wpierw chciałabym przeprosic za taka ilosc zdjec , ale zawsze mam problem z wyborem. Dzisiaj doszła do mnie bizuteria ktora zamowiłama na iloko.pl , przepraszam ale musze to napisac , ze zdecydowanie przeraziłam sie jak to zobaczyłam , po pierwsze naszyjnik ktory zamowiłam zdecydowanier roznił sie od tego ktory byl na zdjeciu na stronie .Po drugie kolczyki ktore probowałam przymierzyc juz sie rozwaliły (bede musiała je podlejci jakims super glue ) a po trzecie przysłali mi inna kolie niz chciałam co prawda dzwonili ze juz wyprzedali ta co chcialam,ale zrozumiałam z tego ze przesla mi grubsza a tu co ? najciensza , załamałam sie dosłownie , no coz przezyje bo czwgo mozna sie spodziewac jak wydałam na to tylko 30 zł . Ogolnie to teraz zbieram na creepeersy bordowe : http://www.deezee.pl/obuwie_damskie/creepersy/creepersy_ata1_bordeaux_suede.html co sądzicie ? Od nastepnego tygodnia do roboty wiec bedzie kasa ? A u was ? jakies praxce sezonowe ? jak poczatki wakacji ?:)Juz 2 lipiec rany jak to szybko czas mija , pamietam jeszcze jak wiezqałam ozdoby choinkowe a tu juz lece w stroju kąpielowym na plaze albo widze juz przeceny letnie , na wyprzedazach kupilam bluzke i taka narzutke juz niedługo outfit z nimi :) spodziewajcie sie czegos nowego , udanych wakacji zycze , a tym czasem zaraz zmykam ogladac moj serial Pretty Little Liars :)

49 komentarzy:

  1. Gorgeous dress, you look amazing! Lovely photos <3
    http://preppyglamcultchick.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka , sliczne zdjecia!zapraszam, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing pics!
    I love your green dress and your hair is so beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna sukienka! Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka :) fotki świetne obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudna sukienka ♥ : >

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetny blog!
    Śliczna sukieneczka tak wgl^^

    +Obserwujemy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała sukienka :)

    zapraszam do mnie :
    niezwykle-piekne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jak się cieszę, że jeszcze nigdy nie miałam takich problemów z przesyłką :) jestem 100 obserwatorem :) zapraszam też do obserwowania u mnie: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uh, mięta i koronka w jednym ciuszku - cudooo <3 + jesteś naprawdę fotogeniczna, wiesz? :3

    Ja już obserwuje i zapraszam do tego samego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest cudowna. ♥

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisze się ,,przeżyję'' zamiast ,,przerzyje'' ;)
    Masz na sobie moją wymarzoną sukieneczkę! Widziałam ją na stronie sklepu, ale nie mam nigdzie blisko Pull&Bear :( Zazdroszczę widoków, morze jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia ! no i ta sukieneczka <3 Bosko:)

    Obserwuje i zapraszam do mnie :) http://mynameisodetteswan.blogspot.com/ , będzie mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna sukienka i ten jej miętowy kolor :)

    obserwuję i liczę na rewanż :D
    www.inspiracjemandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka :)) obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. creepeersy tak ;)ale jakoś ten model mi nie odpowiada, nie wiem czy to przez ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hejka. od niedawna zaczęłam prowadzić bloga z przyjaciółkami:
    http://hard-bland-sensitive.blogspot.com/
    byłoby nam bardzo miło gdybyś zajrzała i oceniła naszą pracę. jeśli ci się spodoba oczywiście proszę o obserwację,
    przy okazji jeśli możesz to zajrzyj na http://closedindreams.blogspot.com/
    za obserwację obydwu blogów odwdzięczam się tym samym, tylko proszę o informację na tym drugim blogu, wiedz, że blogi które obserwuję czytam :)

    + tak przy okazji to przypominasz mi taką aktorkę z 90210 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia :)! ja już chcę nad morze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka bardzo wakacyjna, super się komponuje z nadmorskim klimatem. zazdroszczę morza bardzo...

    Ściskam gorąco (no dobra, może nie gorąco w te upały, bo się rozpłyniemy;))
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz :D
    Dziękuję że do mnie weszłaś, oczywiście że obserwuję.
    Zapraszam częściej. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna sukienka :) Będe zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia. A sukienka prześliczna;D

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna sukienka ;) zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczna sukienka:) tez na taka poluje:)oczywiscie dodaje obserwowanych Pozdrawiam Magda xx

    http://maagdzia21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Spoczo fotki :) Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka boska sukienka <3
    Szkoda że ta biżuteria taka słaba, raczej będę kupować w innych sklepach :P

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękną masz sukienkę! ;)




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. you´re so beautiful and such an amazing dress!


    I hope you could visit my blog and maybe we could follow each other? :)

    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  30. lovely dress! i really like your sunnies too :) xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja byłam na truskawkach, ale nie polecam tej fuchy xd
    Świetne zdjęcia, nie przeraziłaś mnie ilością. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna sukienka :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń