5.07

Lana Del Rey - Dark Paradise  


















// shoes  papilion / shorts DIY / tee Pull&bear % / cardigan Pullandbear % / necklace iloko / cap secondhand

Hello My Beautiful Friends <3
Wreszcie mam dla was oufit , czuje jakbym nie dodawała nic przez miesiac , bo dzien bez bloggowania to tak jaby 1 wiek , haha. Okej , to trzymajcie tu cos innego moim zdaniem , cos c jeszcze na moim blogu nie było , a mianowicie deska , przyznaje sie bez bicie ze NARAZIE nie umiem jezdzic , ale mam nadzieje bo 243214892134923 upadkach wreszcie dopne swego :)
Mam do was małe pytanie : Jak zrobic by zdjecia pionowe i poziome miały taka sama szerokosc na blogu ? Bo np na blogu Zoe jak sie wkliknie w zdjecie pionowe to wtedy jakby na blogu było takie uciete (nie wiem jak to wyjasnic innaczej) Bede wdzieczna jak pomozecie

Nice day <33

BLOGLOVIN

40 komentarzy:

  1. świetny outfit, strasznie podobają mi się szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, cudne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!
    piękne włosy, buty...wszystko cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny masz styl ;) Świetny blog, oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz:) jesteś bardzo podobna do takiej dziewczyny z mojego osiedla

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz i jesteś piękna. Masz super styl i trzymaj się jego :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://nazawszesmutnaible.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie się ubrałaś fajny styl :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne lordsy!:) ale spodenki chyba ciut za krótkie;P

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny outfit! zazdrościmy lordsów i cudnych szortów <3 Zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebsita stylizacja <3
    sliczne zdjecia :P

    OdpowiedzUsuń
  11. buty<3 wisior <3 koszulka<3
    mistrzowskie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. nice loafers <3

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh my god, just love. LOVE all of it!<3

    xo
    http://ittybee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. love it <3 really love the color of your cardi!
    also, thank you for commenting on my blog,
    &of course i would love to follow each other.
    followed on blogger/GFC, & cant wait to have you as a follower too!

    xVisa
    http://1finedai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne butki!!! *.*
    I całość very nice ;))

    +zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam: http://coconutrendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością dodam do obserwowanych i mam nadzieję,że mogę liczyć na rewanż? ;* poza tym naprawdę świetnego masz bloga ;) zajrzyj na pocztę gdyż wysłałam Ci wiadomość. Byłabym bardzo szczęśliwa jakbyś znalazła czas na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  18. nice outfit, i love all the photos!!!
    love your blog dear, i'm following you, mind to follow back? thank you :)

    xx
    www.earlithaolivia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kardigan
    zapraszam my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygladasz preuroczo! Genialny outfit, milo rowniez zobczyc inna bloggerke jezdzaca na desce :))
    M x

    OdpowiedzUsuń
  21. oryginalne ; DD
    świetne zdjęcia ; 3

    zapraszam http://alienowablogfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne buty!

    ZAPRASZAM NA :

    http://a-thousand-thoughts-per-second.blogspot.com/

    http://a-thousand-thoughts-per-second.blogspot.com/

    http://a-thousand-thoughts-per-second.blogspot.com/

    http://a-thousand-thoughts-per-second.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Odważne ale urocze spodenki ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę !

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja ,wyglądasz cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super outfit, zapraszam na mojego bloga: myandmyselfblog.blogspot.com + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znakomita stylizacja :)) Dodaje do obserwowanych. Super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny outfit, uwielbiam tego typu czapki.!
    zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ekstra buty!!! Ogólnie bardzo fajna stylizacja!! :)
    Dzieki za zaproszenie. Oczywiście, że się obserwujemy. Ja już obserwuję i teraz zapraszam do siebie:

    www.aniumek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty super :) i outfit też super :)
    Fajny pomysł z tą deskorolką :)

    wpadnij do mnie
    disaster-in-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. oh my goodness i absolutely adore your style! that sweater and those shoes are seriously perfect. following youu xx

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się Twój styl;)
    fajne foty:) J.

    ps. obserwuję;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Super buty!<3 Ostatnio widziałam cudowne 'studded shoes' w Papilion'ie<3
    Dodaję do obserwowanych! Follow me too:)
    Niestety nie mam pojęcia jak zamówić na sheinside..;/

    OdpowiedzUsuń