Help Help Help /// how to pay on sheinside

Błagam pomocy, chce sobie zamowic spodnie na sheinside , ale mam problemy z płatnoscia , odrzuca mi karte wie ktos moze o co chodzi , ktos zamawiał tam ? tez cos takiego sie zdarzyło błagam , albo jakas inna forma płatnosci ? jeszcze prbowałam przelewem i tez nic , ale tu niby wszystko ok tylko ze nawet kasy mi nie pobrało i treraz nie wiem 
Oto kroki jak postepowałam :

Help ,Help ,Help, I want to order pants on www.sheinside.com , but I have problems with payments, rejects my card one can ever know what's going on, someone ordered it? also such a thing happened to beg, or some other form of payment? I tried also transfer and still nothing, but here's just like everything about the money I do not even have downloaded and I do not know now

These are the steps I follow:
 
1.Wpierw dodaje przedmiot do koszyka wklepuje kod promocyjny i ide dalej 
Wchodze w 'continue check out '
1.First I added to the cart my pants and write the promotional code and go on 
I click 'continue check out'
 2. Przechodze do zapłaty jest sposob zapłac karta lub przez paypal , wybieram opcje "Nie masz konta paypal?" (W paypal mam konto ogołem ale takze mam cos z karta , ze tym sposobem tez mi nie działa)
2. I come to pay,there iare a ways to pay by card or PayPal, select "Do not have a PayPal account?" (I have a paypal account in the total but also have something of a card from me this way also does not work)

 3.Wpisuje dane , (numer karty, kod CVV2) nr karty -zgodny (sprawdzałam z 10 razy,nr CVV2 tez)ide dalej (uciełam przycisk)
3. I gives my data(card number, CVV2 code) cart number is correct (I checked it 10 times and CVV code is also correct. And i'm continuing ( Im sorry but I cut bottom)
 4. Przenosi mnie bym sprawdziła dane , kilkam zapłac teraz
4. They're moving me to verified data , I'm clicking "pay now"




5. Pojawia sie informacja ze moja karta została odrzucona ;( . Byłam z tym w banku z 10 razy i nic mowia ze z karta wszystko okej , błagam pomocy w was nadzieja szukałam dosłownie wszedzie. HEELP!!
5. I see information that my card was rejected . I was with this in bank about ten times and they told me nothing ,that my card is okey , pleaseeee HELPP!!!

8 komentarzy:

  1. nigdy nie zamawiałam więc niestety Ci nie pomogę...;<

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dużo zamawiam przez paypal, ale nie mam pojęcia czemu ci odrzuca :( napisz może do nich i zapytaj. bardzo chętnie bym ci pomogła. jest jeszcze jedna opcja. jak długo masz tą kartę na paypalu? dostałaś e-mail, że potwierdzili KARTĘ? bo oni mają chyba tydzień w paypalu aby zatwierdzić kartę. więc może poczekaj na e-mail, że zatwierdzili kartę. mam nadzieję, że choć trochę pomogłam.
    chciałabyś się follować :)?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedawno dodałam karte i dostałam maila potwierdzajacego , a dodałam karte nie dawno to moze ejszcze troche odczekam .Ale chyba własnie cos z kartanie tak bo nawet jak biore nie przez paypal to mi odrzuca wiec teraz mam problem :C

      Usuń
  3. tez nigdy nie zamawialam, ale trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach nie pomoge, ale powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze... ja się na tym nie znam :< przepraszam, ale Ci nie pomogę :<

    OdpowiedzUsuń
  6. OCh nie pomogę ale możesz napisz do tych popularniejszych blogów modowych (do dziewczyn) bo może one kupowały :P he

    OdpowiedzUsuń