3.08

 

4.08 5.00 Koszalin ---> Bocholt----> 18.08 Amsterdam----> PARIS!!!! 
Z tym postem chyba was żegnam , jutro wyjeżdzam . Nie ciesze sie wpełni z tego wyjazdu poniewaz półtora tygodnia w Bocholcie bee pracowała , ale plus jet taki ze zarobie na laptopa . Jest mi przykro z tego powodu ze nie bede mogła wam pokazac fotek z Paryża czy Amsterdamu , poniewaz nie mam dobrego apatratu , chciałam własnie zarobci na lustarzanke ale moj kompter sie zapsuł i nie mam wyjscia :c Ogołem wam zycze cuuudownych wakacji i mam nadzieje ze spedziliscie je suuuper.Tamtaramtamtam robie sobie chińskie (: Mniaaaam 











//vest : secondhand / cardigan : secondhand / necklace , bracelete : iloko /pants stradivarius /shoes deezee / cap : secondhand / bag stradi / tee NewYorker//

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny outfit :) śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Twój naszyjnik i kamizelke<3<3<3
    zapraszam my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice shot! Like also your rebel like necklace. So cool!

    http://fashionholic101.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Zestaw ! Lancuch na szyi ♥
    http://keepcalmandstaywithme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty <3

    www.stylista0fashionista.blogspot.com

    Xo
    Nada

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny outfit!!!!
    MA cos w sobie ;)
    Obserwujemy?
    xo xo!

    OdpowiedzUsuń