12/01/13

Chase & Status - Time (Queensway Remix)

The Cancel - Summer Tape
Passion Pit - Constant Conversation







//boyfriend jeans from ZARA / leather jacket from DIVERSE/ cap from allegro/ shoes and jacket from H&M/tee from PULL&BEAR/ necklace from HOUSE//

Juz dawno nie bylam na żadnych zdjęciach, dużo nauki i pogoda nie taka.
Wreszcie nadeszła okazja bo oceny juz prawie poprawione a za 2 tygodnie ferie.
 Święta szybko zleciały ale przynajmniej poczułam ten klimat o którym mogłam zapomniec przez ostatnie lata.
 Myśle, ze ten rok dla mnie bedzie bardziej pracowity i coraz częściej będą pojawiały sie posty.


12 komentarzy:

  1. Genialny zestaw! Wszystko mi się bardzo podoba, ale tak najbardziej to spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ^^
    Najlepsza kurtka *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna czapa! tez chce taki kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor czapki, mam podobną tylko czekoladową. fajna stylówka, dodawaj takich więcej!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny naszyjnik :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I LOVE the coloring of the outfit in the photos. Very laid back but still amazing.

    xo,
    www.derae.net

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw;) Butki mi się straaaasznie podobają;) Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny set. Naszyjnik i spodnie genialne. ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię taki luźny look! :)

    OdpowiedzUsuń