Lights and the other /// 24/01

Daughter - Youth ( Alle Farben Remix )


Światełka, lampeczki kojarzą sie pewnie ze swiętami i z cudownie przystrojoną choineczką. Natomiast ja stawiam na inne zastosowanie tych małych cudenek. Otóz posłużyły mi one jako ozdobnik mojego skromnego kącika, który miał chociaż odrobine nadać 'tego' klimaciku o którym już tak dawno marzyłam. Niestety koncepcja wystroju wyglądała zupełnie innaczej w mojej głowie niz w rzeczywistości , jak również droga do ich zawieszenia. Po długich próbach przekładania którym towarzyszyło co minutowe zgaszania sie połowy lampek, udało sie w koncu nadać im chociaż odrobine wyglądu przypominającego te ze zdjęć z 'weheartit'. Mój mały pokoik nie pozwalał na niewiadomo jak duże manewry, ale jeśli o to chodzi uważam że dzięki temu że przestrzeń nie jest zbyt wielka,  lampki nadają mu większego klimatu i to na nich skupia sie cała uwaga.


 CONCEPTION :


Kilka słów z innej paki ..
Ostatnio zaczełam czytac książke tak przepiękną i wciągająco, że nia miałabym serca wam jej nie polecić."Krucha jak lód" autorki Jodi Picult, opowiada ona historie dziewczynki chorej na OI (jest to choroba powodująca przy najmniejszym upadku, bardzo silne złamania kości). Pomimo że dopiero zaczełam ją czytac i nie jestem nawet w połowie, moge wam z czystym sumieniem ją polecić. Warto poświęcić na nią troche czasu i wgłębic sie w problemy z którymi borykają sie inni ludzie.


2 komentarze:

  1. Lubię takie książki;) Nie czytałam jej jeszcze, ale pewnie to zrobię;)) Fajniutko wyglądają te światełka!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam chwile te swiatelka ale niestety bardzo szybko mi sie wypaliły ;D

    OdpowiedzUsuń