19 - 26.05.2013 LONDON

!!!Bag Raiders - Sunlight !!!

LONDYN 19-26.05.2013






Londyn zawsze był na mojej liście miejsc, które muszę odwiedzić 'before I die'. Co prawda nie usatysfakcjonował mnie sam wyjazd ze względu na długość trwania ( zaledwie 5 dni) oraz pogoda, która co prawda jest codziennością w Wielkiej Brytanii, ale pomimo wszystko opłacało się pojechać, bo nie wiadomo kiedy mogłaby się trafić kolejna okazja do zobaczenia tego miejsca. Zwiedzenie całego Londynu w 5 dni jest nie możliwe, na sam Oxford Street potrzebowałabym całego dnia jak nie kilku( sam Primark zajmuje ok 6 h!) Więc nie mam wyjścia, to na pewno nie będzie moja ostatnia wizyta w Londynie :)


3 komentarze:

  1. aaaa! zazdroszczę :< :)
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaakie genialne zdjęcia! Pozazdrościć wyjazdu. Zawsze chciałam jechać do Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń